2005-06-28

Sadepäivän shoppailua

Kassialma. Posted by Hello

Ei, en ole ostanut uutta laukkua enkä edes punaisia kenkiä. Tämä kuva on ensi syksyn Interweave Knitsistä. Eikö olekin i-h-a-n-a???

Ja IK ylittää itsensä jälleen. Ja mistäkö sen tiedän? Mallit ovat jo nähtävillä IK:n sivuilla. Voisin oikeastaan tehdä noista lähes kaikki. Ja kuvien innoittamana minä - kröhöm- otin ja tilasin koko lehden. Olen tosin kuullut vähemmän kehuvia kommentteja tilausten sujuvuudesta, joten saapa nähdä. Toivottavasti olen onnekkaampi kuin Niina kirjoineen!

IK:n syksykuvat osoittavat myös selvän uuden trendin ensi syksylle: paksut neulotut "takit" joissa on pituutta noin polviin ja lankakin melko muhkeaa. Tällaisia taitaa olla tulossa myös Debbie Blissin syksyn uusiin mallikirjoihin. Luvassa on myös uusia lankoja, joita jo ennakkoon voi kurkistella täällä, täällä ja täällä. Toivottavasti näitä saa vaikka Villapuodista! Etenkin Alpaca Silk DK kiinnostaa - huomasittehan ihanat mallit, huomasittehan?

Ja koska Paulan jälkeen olen hehkuttanut kaikille Debbie Blissin suunnittelun ihanuutta, päätin liittyä myös Clubiin. Kaikkea uuttahan pitää kokeilla. Päätin vaihtaa siis aiemmat Novitat ja Rowanit tälle vuodelle Interweaveen ja Blissiin. Olen siis kaiken lisäksi järkevä ja säästäväinen. Minä olen hyvä ja ihana.

8 Comments:

At 8:48 ip., Blogger Terhi said...

Kassi on kyllä aivan i-ha-na. Voisin nuo kengätkin ottaa.

Musta on epäreilua, että koko ajan tulee uusia houkutuksia. Eikö olisi kivaa, jos kaikki suunnittelijat pitäisivät vaikka vuoden tauon, että ehtisi kutaista kaikki vanhat työt alta pois? Tarkemmin ajatellen kymmenen vuoden tauko olisi oikein mukava.

 
At 9:57 ip., Blogger nanna said...

Terhi: vuoden tauko olisi hyvä, niin suunnittelijoille kuin langanvalmistajillekin. Ennen kaikkea langanvalmistajille. Minun langat varmaan riittäisivät ainakin vuodeksi. Onneksi uudelleenvirinnyt neulontaharrastus on vähentänyt hieman aiempia "paheita", kuten nyt vaikka niitä kenkiä. Luulisin, että neulominen tulee vielä kokonaistaloudellisesti edullisemmaksi...

 
At 11:16 ip., Blogger Kristel said...

Mulla on joku ihmeen Debbie Bliss -antipatia... Ehkä johtuu siitä että olen nähnyt enimmäkseen Blissin helppoja vauvanneulemalleja, jotka ovat puuduttavan simppeleitä. ;)

 
At 8:43 ap., Blogger Kati E said...

Uuh, se Greek Pullover oli aivan ihana. :P

 
At 9:05 ap., Blogger Kpupu said...

Minä kanssa, oliko se nyt toissa päivänä päädyin Kristelin kautta tuonne IK:n sivuille, ja no, tänään sitten menin sinun kauttasi sinne vähän niinkuin periaatteella "kun säkin niin mäkin". Joo, taas yksi lehti tilattuna. Voi olla, että pitää nyt oikeasti soittaa ja perua se Prosessori, niin sitten vois taas vaikka harkita Cross Stitcheriäkin... Se(kin) kun on tähän asti tyssännyt luottokortittomuuteen.

Tilausvahvistuksessa ei kuitenkaan näkynyt zippiä vaikka sen syötin sinne... *hmn*

 
At 9:29 ap., Blogger Susanna said...

Ihanaa. Mä olen kaivannut tätä neulotut muhkeat takit -aikaa ;D

 
At 12:31 ip., Blogger Niina said...

Hmm...tuo kassi on kyllä aika magee. Mä olen katsellut tuota kanssa sillai "ihan kiva"-mentaliteetilla. En mä varmaan kuitenkaan jaksaisi mitään kirjoneuleita tehdä :-)

 
At 9:06 ap., Blogger nanna said...

Kannibaalipupu: ei mullakaan näkynyt zippiä, katsotaan miten lehti tulee! Sain kyllä suoraan jo koodin, jolla pääsee "subscribers only" osastoon.
Kristel: en minäkään niistä blisseistä ennen tykännyt, olivat jotenkin sellaisia "kauniisti kuvattu mutta ylihelppo malli". Mutta ilmeisesti maku (tai Bliss) on muuttunut
Niina ja Kati: joo, kassi on makee - eri asia teenkö minäkään sitä. Ja Greek pullover oli kanssa ihana, mutta niitä "ei mulle" malleja kun näyttäisin ihan jossain mammamekossa olevalta. Sinulle kyllä sopisi...!
Susanna: tehdäänkös sitten syksyksi muhkeat takit??? ;-)

 

Lähetä kommentti

<< Home