2005-05-19

Vain yllytyshulluille

Pistän vahingon kiertämään ja saatan toisiakin kiusaukseen, kun Marjutkin on sitä hyvin ansiokkaasti tehnyt. Sattuipa näet silmiini, että rakas ystäväni Get Knitted myy hyvin edulliseen hintaan kilon erän Wensleydale Sheep Shopin Longwoolia. Kyseessähän on käsittääkseni brittien hienoin lammasrotu (????). Ja minulla on jo kyseistä lankaa ja se on ihanaa. Väri on aika voimakas pinkki, mikä vinkiksi kerrottakoon kaikille niille, joiden pinkki kausi on menossa.

Ja kyllä, jos joku luulee näkevänsä harhoja: muokkasin taas blogin ulkoasua ja se alkaa vähitellen näyttää enemmän siltä, miltä haluan.

5 Comments:

At 3:38 ip., Blogger Susanna said...

äläpäs yllytä! Mä oon just sillä tuulella, että saattaa electrooni vingahtaa kohta :D

Katselinkin tässä että neidillä on tuo koodausvaihde näköjään päällä :D Tämä ulkoasu on varsin kiva, mukavan rauhallinen.

 
At 3:53 ip., Blogger nanna said...

Susanna: juu, yllytän yllytän:-)
Minustakin tää ulkoasu on rauhallisempi ja kivempi lukea. Sopii nyt kai tähän mun alkavaan vihreään kauteen.

 
At 8:13 ap., Blogger Kati E said...

Duodah.... Mä vältin Marjutin yllytyksen, mutta tilasin tätä pinkkiä eilen... Kun sitä päivänä muutamana olin jo kuolannut. :P

 
At 8:43 ip., Anonymous Anonyymi said...

Öööh, Marjut täällä moi - näenkö mä harhoja sunnuntai-illan kunniaksi vai oliko tuon Longwoolin hinta tipahtanut? Ei se ennen ole ollut vain 10 puntaa/paketti. Eihän?

 
At 8:23 ap., Blogger Kati E said...

Ei ollut Marjut, se oli jtn 15-20 £ välillä... Nyt oli pari pv ainakin sen 10£. Siksi mä sorruinkin... Iiks. :) Sori, teinimoodi lipsahti, kun mun moodinappi on vähän rikki. :S

 

Lähetä kommentti

<< Home