2006-03-24

aikuinen nainen mä oon - en enää eksy maailman tuuliin

Vähän aikaa sitten jossain nähtiin pieni ja sininen sievä pussi.

Ja nyt täällä näkyy tätä:




Kati rakas, tuhannet kiitokset! (Minä en ole pitsinneuloja...)

Täällä näkyy myös tätä:




Ja sitten voimme lainata tätä:

"Kun tulen vanhaksi
minä pukeudun violettiin
ja punaiseen hattuun, joka ei
rimmaa eikä sovi minulle.
Ja eläkerahoilla, joskus sitten
vasta aikojen päästä
minä ostan brandya ja
kesähansikkaat ja silkkisandaalit
ja sanon ettei meillä ole varaa
syödä voita.
Kun väsyttää, istun jalkakäytävlle,
ahmin kaupassa maistiaisia
ja painelen hälytysnappeja ja
nappuloita ja
kolisutan kepilläni rauta-aitoja
korvaukseksi nuhteettomasta
nuoruudestani".

Poncho on peräisin täältä.
Ja KSH on läpäissyt valmentaja Osiksen hammastestin: hyvänmakuista, mutta kestävää.

Ja viikon yllytys:
täällä on ale.

7 Comments:

At 1:43 ap., Blogger sea said...

Pelkäsin jo, että olet hukassa kun olet ollut hiljaa. Kiva kun olet back. :)

 
At 10:25 ap., Anonymous Anonyymi said...

Hmm..ehkä tässä saa onnitella kauniista ruusuista jne. :)

 
At 11:01 ap., Blogger laurar said...

Kivaa, kun oot palannut. Onneja!

 
At 11:47 ip., Blogger Niina said...

Onnea :-)

 
At 9:20 ap., Blogger Kati E said...

Onnea onnea! :DDDD

Ja poncho näyttää sulla kyllä hyvältä!

 
At 10:23 ap., Blogger Susanna said...

Miten mä luulin että olin jo kommentoinut... mä oon kai vaan luuhannu täällä muuten vaan :D

Oikein paljon onnea näin jälkijunassa! Taas saan laulella koivuniemeä loppupäivän... Sun blogilla on jotenkin laulattava vaikutus ;)

 
At 9:03 ip., Blogger yanmaneee said...

yeezy
golden goose
supreme clothing
yeezy
yeezy shoes
balenciaga
yeezy
air jordan
yeezy
adidsas yeezy

 

Lähetä kommentti

<< Home