2006-08-02

Oi mikä ihana ilta!

Olipas eilen hyvä päivä!
Kiva tulla kotiin, kun postilaatikossa oli uusi Vogue Knitting odottamassa.

Minähän olen se kummallinen ihminen, jolle Interweave tulee ongelmitta, mutta Vogue on aina jostain syystä tökkinyt. Nytkin Vogue muisti minua muutamia viikkoja sitten kirjeellä, jossa kauniisti todettiin, että "Thank you for your order but it was incomplete. Blah blah blah." What the f---? En minä ole mitään tilannut - ja jos ko. kirje on kaunis tapa ilmaista, että rouvan tilaus on sitten päättymässä pikapuoliin, niin markkinoinnin ja asiakaspalvelun peruskurssille voisi tyylikkäästi lähettää koko Voguen joukon.

No, joka tapauksessa uusin lehti siis saapui eilen ja siinä oli syytä kerrakseen sitten ihan aikuisten oikeasti yrittää jatkaa tilausta taas vuodella eteenpäin. Osan parhaista paloista tarjoilen tässä teemoina sukkaextra ja Gray's anatomy.
Ii-hii, ihqut. Loistava tapa käyttää jämälankoja ja minuun vetosi erityisesti suunnittelijan tunnustus siitä, että kahta samanlaista sukkaa on tappavan tylsää tehdä.
Kaksi irtopalmikkoa kierretään keskenään ja ommella sivukappaleille. Tällaista voisin pitää.
Ihanat Elizabeth Zimmermannin ja Meg Swansenin sukat. Voisin yrittää tehdä, vaikka en ole polvisukkaihminen.
Siis tää on mua, niin mua.
Tahtoo. Tahtoo. Värimaailma voisi olla jotain muuta, mutta tuo toteutustapa ja kuvioiden asettelu näyttää varsin kiinnostavalta.

9 Comments:

At 11:30 ap., Blogger KirsiÄr said...

Jaahas, milloinkahan VK saapuu Akateemiseen. Eivät ole tädit vielä soittaneet saapumisilmoitusta. Nuo mv-polvisukat on ehkä pakko tehdä. Joko persikkajakku on päässyt ulkoilemaan?

 
At 2:00 ip., Blogger nanna said...

Kirsi: Ei näkynyt vielä VK:ta ainakaan täällä Helsingin Akademiska Songföreningissä. Mutta jopas on hyvä palvelu, jos oikein aikovat soittaa ja ilmoittaa...

 
At 2:08 ip., Blogger Tiina said...

Alan varmaan tulla vanhaksi, kun vaaleanpunaiset villasukat kuulostaa (ja näyttää) ihan kivoilta.. :)

 
At 3:28 ip., Anonymous Anonyymi said...

Me on ihailtu ihan samoja malleja! Ja sama kommentti viimeisten värimaailmasta.

 
At 6:19 ip., Blogger nanna said...

Tiina: Kyllähän pelkästään vaaleanpunaiset, mutta vaaleanpunalilasinikukertavat, huh...
Villasukka: Kiva, sullakin on siis hyvä maku:)

 
At 10:49 ip., Blogger AnneV said...

Nii-i, kyllä meillä Tampereella nääs... Ihan oikeesti ne soittaa ja ilmoittaa ja tilaa lisää.

Olipas hyvä että tuli puheeksi, mun Vogue-tilaus on näköjään päässyt umpeutumaan. En olis uskonut että näinkin voi käydä.

ja sit vielä noista rinnustan kiertopalmikoista: mä muistan neuloneeni tuontyyppisen puseron joskus 80-luvun lopussa ja tykänneeni kovasti. Sekin oli harmaa. Löytyisköhän se vielä jostain ullakon kätköistä?

 
At 12:57 ip., Blogger Kati E said...

Mun tilaus on loppunut, eivätkä ole tarjonneet jatkoa... voihan *piip*...

 
At 2:52 ip., Blogger Tanja said...

Aivanihania malleja, milloinkahan lehti tulee Suomessa myyntiin. Minä en kestä sukkien neulomista, kun toista sukkaa on niiin tylsä neuloa, joten tuossa näyttääkin olevan minulle sopiva sukkamalli.

 
At 1:13 ip., Blogger Kati E said...

No sulle voisin antaa vaikka kirjaimen N.

 

Lähetä kommentti

<< Home