2005-08-16

Eikä me olla veljeksiä, vaikka ollahan kaharen


Sinä olet Myyry ja minä olen pikkuin Miiru, yhdessä ollaan Myyry sekä Miiru.
Humppati rallallaa, humppati ralla- , meillä on aina hössötys ja kiiru.
Sinulla on kärsä ja minulla on karvakuono, yhdessä meillä on kärsä sekä kuono
Humppati rallallaa, humppati ralla- , järkiparka jotensakkin huono. Posted by Picasa

Sinä olet tyhma ja minä olen laiska ja tyhmä, yhdessä ollaan tuhma ja laiska ja tyhmä.
Humppati rallallaa, humppati ralla- Myyryn ja Miirun vähemmistöryhmä.
Humppati rallallaa, humppati ralla- onneksi ollaan vähemmistöryhmä!

Sukka - tuo viimeisistä korpimaista (minulle) valloittamattomin. Miksi niitä pitää olla kaksi?
Löytyisikö jostain sellainen palvelu, joka neuloo aina sen toisen sukan toiselle kaveriksi?

Vihreänkirjava veljes on OnLinen puuvillasekoitteinen Supersocke.
Ja psykedeelinen Isoveljeä. Lasten koko, mutta minulle sopiva.(?!)

10 Comments:

At 9:52 ap., Anonymous Anonyymi said...

Juu, ei semmosta palvelua valitettavasti ole ;( mutta märatkasin sen parittomien sukkien kirouksen niin että teen koko ajan molempia sukkia... Ei kerkee kyllästyy malliin niin paljoo :)

 
At 10:31 ap., Blogger Susanna said...

Täällä kans tarvittaisiin sitä palvelua. Kuin myös sitä joka tekisi tumppuihin peukalot... *neljä paria peukalottomia odottelemassa*

 
At 10:38 ap., Blogger nanna said...

Topperi: Ai kahta sukkaa yhtä aikaa? Ahaa... täytyypä kokeilla.
Susanna: Mitä sitä nyt tumpuissa peukaloilla. Mullakin oli joskus kaksivuotiaani vielä sellainen "tumput suorina" lastenmalli ja hyvin pelasi. Miksei aikuisillakin. Ja onhan näitä kaikenlaisia kynsikkäitä, ehkä siis myös peukalottomia???

 
At 10:41 ap., Blogger Kati E said...

Ihkuja sukkia. :)

 
At 11:54 ap., Anonymous Anonyymi said...

SSS (Second Sock Syndrome) ei ole minuun päässyt iskemään, mutta jos joku löytää palvelun, jossa tehdään kaikki neulaa vaativat viimeistelyhommat, niin vinkistä saatan maksaa jopa palkkion :D -Maria

 
At 6:40 ip., Blogger AnneV said...

Entäs kloonitutkimus? Eikö nekin vois tutkia jotain hyödyllistä, kuten esim. miten villasukka kloonataan?

 
At 7:15 ip., Blogger KirsiÄr said...

Sukathan päätyvät paripuoliksi ennemmin tai myöhemmin. Ehkä ennemmin on niille armeliaampaa, eivät ehdi kiintyä toisiinsa.

 
At 10:06 ip., Blogger Tuazophia said...

Minä olen joskus jopa ihan tosissani harkinnut kahden erilaisen sukan tekemistä pariksi (siis sama malli eri lanka tai toisin päin)...

 
At 9:36 ap., Blogger nanna said...

Maria, Anne, Kirsi ja Tuazophia: kiitos kommenteista! Ehkäpä tässä olisi jollekin kloonitutkijalle hommia vai ovatko sukkakokeet liian julmia toteuttaa. Täytyypä tehdä ihan reilusti parittomia, niin ei tule ongelmia. Minkä pesukone kuitenkin erottaa, älkööt sitä ihminen yhdistäkö.

Maria: hyvä "neuleneula" tekee ihmeitä" - suosittelen sellaista! Kursin eilen illalla kokoon pari vuotta nurkissa maanneet paidan kappaleet.

 
At 12:31 ip., Anonymous Anonyymi said...

Nanna: hyvä vinkki, mun varmaan täytyy ostaa sellainen Chibi-neulasetti "huulipunarasiassa"! :-) Sen verran neulontavälineintoilija olen, että se voisi jopa auttaa - nyt olen tyytynyt käyttämään mitä-lie-neuloja (olisko noi Inoxin tai Ponyn paketissa tulleet?) -Maria

 

Lähetä kommentti

<< Home