2005-08-12

Life is a mystery

Kerroinko jo, että Katjan ja Susannan esimerkkien innoittamana liityin Mystery Shawl Alongiin? Ideana on neuloa shaali - tai siis kolmiohuivi; minusta shaali on torkkupeitto - tietyin aikavälein osallistujille jaettavien vihjeiden mukaan. Vihjeitä tulee kai yhteensä vajaat kymmenen kappaletta ja tähän mennessä niitä on julkaistu vasta pari. Kolmas on tulossa. Minä olen vähän mattimyöhäinen ja aloittelen huiviani vasta nyt, runsaan viikon myöhässä. Tässä kuitenkin tänä aamuna tuotettu Vihje 1.

Kivaa on, kun ei yhtään tiedä, millainen lopputuloksesta muodostuu! Minulla ainakin monesti kärsivällisyys pettää ja kun tiedän, että sukanvartta pitäisi tehdä vielä 12 cm tai huivia edelleen 183 kerrosta, voi työ lentää helposti siihen keskeneräisten töiden pohjattomaan laatikkoon. Mutta tämähän onkin mukavaa, kun ei tiedä mitä on odotettavissa. Maailmalla näitä Mystery Knit-alongeja on ilmeisesti lukuisia, mutta minulle tämä on ensimmäinen. Ei varmaankaan viimeinen. Posted by Picasa

4 Comments:

At 3:06 ip., Blogger Kati E said...

No voihan painokelvoton... Siis säkin myös. :|

No, pitihän munkin käydä äsken tuonne liittymässä... :S

 
At 4:10 ip., Blogger Katja said...

Kiva saada sinutkin mukaan! Tänään tulikin vähän aikaan sitten kolmas vihje - ja eiku neulomaan...

 
At 10:20 ip., Blogger Kristel said...

Mä olen varmaan kieroutunut kun ei tehnyt mieli lähteä mukaan vaan järjestää oma tuollainen... ;) Tarttisi vaan sen hyvän salaohjeen. :D

 
At 4:00 ip., Blogger nanna said...

Kati ja Katja: kiva, että meitä on monta. En taida ihan vielä ehtiä siihen kolmanteen vihjeeseen asti...
Kristel: Sinähän olet niin kätevä, että pyöräytät sen hyvän salaohjeen hetkessä. Jään siis odottelemaan sitä!

 

Lähetä kommentti

<< Home