2005-10-27

I am guilty, I have no words

Saisiko herrasväellä tarjoilla tänään jotain punaista?

Ai eikö? No, maistuisiko mieluummin joku vihertävä? Vihreitä villakuulia, anyone?

Tai sitten jotain sinistä?
(Anteeksi, tämä onkin varattu jo Katille).Posted by Picasa

Tunnustetaan. Postilaatikkooni on saapunut taas lankaa. Jo Sharpin Rare Infusion Kid Mohairia kahdessa eri värissä täältä ja vähän Rowanin Kidsilk Hazea täältä. Molemmat ovat ensikokeiluni kyseiseen tuotteeseen. Jo Sharpia on jo kerän verran tikutettu huiviksi. Vaikka lanka on ehkä aavistuksen verra karheaa neulottaessa, on lopputulos ihanan pehmeä ja utuinen.

Ai miksi piti tunkea kaikenlaisia vaaseja kuviin? Tarkoitus on todistaa, etten ole toivoton lankaholisti. Ostelen muutakin. Niin kuin nyt kassillisen kaikkea kivaa Arabian ystävämyynnistä.

10 Comments:

At 6:38 ip., Anonymous Anonyymi said...

Voih, sä sait omasi jo...Minäkin tilasin Rosehipiä, muttei ole vielä ilmestynyt, toivottavasti kuitenkin saan ne aikanaan...

 
At 7:46 ip., Blogger Tiina said...

Matkijat! ;D Rosehipin jälkeen alkaa kummasti tehdä mieli jotain eri väriä... Varsinkin kun ne on alessa:
http://www.yarn-shop.co.uk/sale.php
Hmm....(onneksi minulla ei oikeasti ole nyt rahaa!)

 
At 8:44 ap., Blogger Kati E said...

Nanna hei, saanko mä korostaa, että siis tuo sininen tulee mulle hoitoon vain. Ei siis mulle omaksi. ;D

 
At 9:19 ap., Blogger nanna said...

Jenny: Ilmeisesti niillä on jotenkin sekava logistiikka?
Tiina: No heh, sä olet edelläkävijä ja sulla on vaan niin hyvä maku:) Ja niistä muistakin väreistä kyllä kelpaisi melkein mikä vain. Mulla tuo toinen on Russian.
Kati: Joo, hoitoon hoitoon. Mutta ei tässä niiden minunkaan hoitolasten kanssa ole mitään kiirettä. (tosin sähän saat tässä ilon kokeilla tuon langan neulomista...)

 
At 2:26 ip., Blogger KirsiÄr said...

Lnagoista tällä kertaa viis, mutta miten voi olla mahdollista, että minä en tiennyt mistään Arabian ystävänmyynnistä?! Olen sentään pitänyt konsernia jaloillaan viime vuosina. Höh!

 
At 2:40 ip., Blogger nanna said...

Kirsi: ei hätää, jatkuu vielä tänään ja huomenna mm. Iittalassa tehtaan varastolla, jos yllättävät tarpeet yllättää.

(Miksei muuten esim. Novita tai Menita järjestä vastaavanlaista häppeningiä???)

 
At 11:16 ap., Blogger laurar said...

Uuh, iittalalaista. Humppilan tehtaanmyymälä osuu usein mun matkan varrelle ja harvoinhan sieltä tyhjin käsin pääsee ulos :)

 
At 1:33 ip., Blogger Susanna said...

mikäs tämä tällainen ystävämyynti on? miten mulla on mennyt ihan ohi tällainen... no eipä sillä, ei oo kyl rahaakaan. mutta jospa seuraavan kerran kun on ystävät kaupan :)

 
At 12:15 ip., Blogger nanna said...

Laura: Kiva, että jollain muullakin on heikko paikka näiden tehtaanmyymälöiden suhteen.
Susanna: Oon mä sun ystävä ilman myyntejäkin;) Ja oikeesti tieto tästä myynnistä tuli jonkun sähköpostilistan kautta. Eikä mullakaan ole rahaa (enää).

 
At 2:47 ip., Blogger Kati E said...

Tapaanko mä muuten nuo sun langat myös keskiviikkona?

 

Lähetä kommentti

<< Home