2005-09-27

I never wanted to be an American Idol

Koska bloginpitäjä on unohtanut bloggaamisen ja keskittynyt vain neulomaan Dundeeta, palattakoon hetkeksi niihin neuletöihin, jotka eivät ole niin onnekkaita. Hyvä yleisö, suorana lähetyksenä: Knit Idols Espoon esikarsinnat ja koelaulut 2005!

Koska sekä Simon Cowell että Jone Nikula kieltäytyivät, valittiin tuomaristoon ensin vastaantuleva karvainen henkilö.
***

Ehdokas nro 1: Moi. Mä oon aina halunnut staraksi. Mä oon niin ku silleen tosi hyvä esiintyjä ja haluun julkkikseksi. Tänne tulin kyllä vähän kokeilumielellä. Katotaan miten käy. Siis oon mä koulun kuorossa laulanut. Ja vähän karaokee. Saanks mä laulaa vähän Irinaa?

"ä-ä-ä-älä osta lisää lankaa että et sanoisi sitä että ... eiku. voi kauheeta. Mä unohdin kaikki sanat. Apua. Siis kun mua niinku jännittää niin paljon."


tuomaristo: Vähän nihkeesti juoksee puikoilla tuo sinun laulu. Tulee pakottamalla. Ei tuolla asenteella Idoliksi päästä. Täytyy olla tahtoa. Ei tänne vain kokeilemaan tulla. Seuraava.

Ehdokas nro 2: Mä oon Ville ja mä oon täällä, kun äitikin on sitä mieltä, että mä osaan laulaa. Lukio on vielä kesken ja isona haluan insinööriksi. Olis kuitenkin ihan kiva saada tehdä musiikkia, kun tykkään soittaa kitaraa. Ja sitten Idolina vois tavata paljon kivoja tyttöjä.
Ajattelin laulaa Brian McFaddenin "Real to me"
"When I see my babies cry, when my see my wife sitting knitting inside, I sit in the garden and drink my beer, that's what real to meeeeeee...."

Tuomaristo: Next, please. Siis mistä näitä tulee? Luulisi, että tämä kisa houkuttelee kovatasoisia esiintyjiä, mutta tämä jätkähän oli vain ihan vitsinä mukana.

Ehdokas nro 3: Ii-hii. Siis on niin ihquu olla täällä! Britney on mun idoli ja mä haluun ihan samanlaiseksi kuin se. Saanks mä jo laulaa?
"Knit me baby one more time!"

Tuomaristo: Öhöm. Olet kyllä muodollisesti pätevä, mutta et ehkä ihan tarpeeksi persoonallinen. Idolilta vaaditaan enemmän. Ulos.

Ehdokas nro 4: Mä oon Rane. Diggaan heviä ja soitan bändissä. Piti tätäkin tulla kokeilemaan. Jospa mut löydetään ja saan vaikka oman levytyssopimuksen. Metallica on tosi kova sana. Ei tänne herkistelemään ole tultu.
"Where ever I may roam... Where ever I lay my needles that's my home..."

Tuomaristo: Kuulepa Rane. Otapa nyt ensin se tukka silmiltä. Ei sitä tarvitse heiluttaa noin paljon. Ja sitten tuo englannin ääntäminen. Laulat niin pahasti nenään, että taidat olla Tampereelta kotoisin? Olihan se persoonallinen esitys eikä sinulla itse asiassa kovin paha lauluääni ole, mutta kun tuo esitys kokonaisuudessaan oli vähän... lapanen. Seuraava.

Ensi kerralla: Finalistien esittelyä.

18 Comments:

At 10:19 ap., Blogger Kati E said...

*hillitöntä hihitystä*

Tosin nykyisistä Idols-tuomareista eniten mä pidän Jonesta. Se sanoo asiat suoraan ja kuten ajattelee. Ehkä se siksi uhattiin tappaa? Who knows... Rehellisyys maan perii silti. :D

 
At 10:41 ap., Blogger laurar said...

Hehe, odotan innolla finalistien esittelyä :)

 
At 10:58 ap., Blogger Tiina said...

Heh, Ville on aika hyvän värinen...

 
At 11:28 ap., Blogger Carita said...

Hih :) minäkin odotan innolla finalisteja.

 
At 12:26 ip., Blogger Kristel said...

Eiii, miks Rane karsittiin! Ranella on asennetta! ;D

 
At 12:57 ip., Blogger nanna said...

Kati: Jone on minunkin suosikki. Toivottavasti tämä tämänkertainen tuomari ei ole hengenvaarassa...
Laura ja Carita: finalisteja luvassa lähiaikoina.
Tiina: Villen taiteilijanimi taitaa olla Idenan Crazy sukkalanka.
Kristel: Rane varmaan kokee vielä uuden tulemisen jossain muussa muodossa... (Oikeasti Rane on kyllä Sofia, mutta ei meillä lasketa ja olemme kaikki kovin suvaitsevaisia.)

 
At 1:31 ip., Blogger Siniset Silmukat said...

... ja sä kosketit mua .... :D
"tukehtuu päiväkahviinsa"

 
At 2:35 ip., Blogger SannaMarie said...

Hehee, päivän piristys! E kyselee vieressä, että "mikä sun äiti on?" kun äiti vaan hihittää :)

 
At 4:14 ip., Anonymous Anonyymi said...

Päivän paras...

 
At 4:45 ip., Blogger Sari (saristitching) said...

Tää oli hauska :)
Ja tuomari on ihana.

 
At 9:27 ip., Blogger KirsiÄr said...

Ra-ra-rane. Paten ja Tommi Evilän jalanjäljillä ice-hoki hair tuulessa liehuen. Rrrane.

 
At 10:40 ip., Blogger nanna said...

Jaana ja Sari: kiitos!
Kirsiär: Jep. Juuri sama Rrrane.

 
At 2:47 ip., Blogger Terhi said...

Apua papua, miks noissa ei lue mitä niistä tulee? Olen ihan ahdistunut. :-D Söpö tuomari, ja selvästi kuussalla neulejutuista.

 
At 4:04 ip., Blogger nanna said...

Terhi: ykkönen on Rowanin Corkia, joka pyrki puseroksi. Purkuun menee, lanka on tosi nihkeää muovipuikoilla ja suositustiheydestä huolimatta minun makuun liian löysää.
Kakkonen on sukka,
Kolmonen luulee olevansa Rebeccan wrap cardin hiha ja
Nelonen on lapanen, virkattu sellainen.
Näistä muuttamattomana jatkaa ehkä vain kolmonen.

 
At 7:35 ip., Blogger Terhi said...

Huh, helpotti. Wrap Cardi onkin aika ihq. :-)

 
At 10:24 ap., Blogger Susanna said...

hihii :D Mä täällä hihitän ja poika seisoo vieressä ja huutaa: äiti siellä kissa! äiti kato, taas kissa! oo, taas tuli kissa, kissa siellä !!!! :D

 
At 2:11 ip., Blogger nanna said...

Suski: Sanooko äiti sitten että siellä lanka! kato, taas lanka! oo, taas tuli lanka, lanka siellä !!!!

(mun naapurin lapsetkin käy aina ikkunan takana ja huutaa "äiti kiffa!")

 
At 10:04 ap., Blogger Susanna said...

varmaan tykkää tniistä naapurin lapsista tosi paljon :D Ja joo, suunnilleen tuohon tahtiin mun puhe meni... Jocsu kyllä osaa osoittaa asiaankuuluvaa kunnioitusta kun esim käymme lankakaupassa. Saa nähdä mitä pojasta vielä tulee...

 

Lähetä kommentti

<< Home