2006-09-14

"Voi minun kultapientä, kun se aina näpertää noita käsitöitä"

Ihana, ihana Salainen ystäväni muisti minua taas kirjeellä. Nyt alkaa kyllä kovasti epäilyttää, että ystävä on henkilö, joka oikeasti tuntee minut - ja hyvin! Yllätys oli taas nimittäin ihan minun näköinen. Vai olenko kertonut aiemmin, että olen leffahullu? Liput tulevat aina tarpeeseen. Tällä lipulla pitää ehdottomasti mennä katsomaan Paholainen pukeutuu Pradaan - sen ensi-iltahan on ihan kohta puoliin!
Ja rakas ystävä, halusit yllättää minut ehkä isommallakin lahjalla ja ostit siis Ässäarvan. Minähän en koskaan voita arvoilla mitään. Paitsi siis nyt!!! Voitto oli toki pieni, mutta sitäkin mieluisampi. Kuvasta tihrustamalla voi varmaan todeta, että kyllä se voittava rastirivi sieltä löytyy. Tuhannesti kiitoksia! Kovasti olen yrittänyt katsella postileimoja kirjeissä, mutta ne eivät valitettavasti paljoakaan kerro???

Tässä vähän käsityösaldoa. Eli näperrelty on, kuten otsikkokin kertoo. Allaoleva mallipala/koetilkku tms. on Schachenmayerin Alpakkaa, jota löytyi ns. hyvään hintaan Menitan Outletista. Suosittelen.


PS: Asunnossani on liikaa lank--- siis tavaraa yleensä ja siksi päätinkin aloittaa pienen raivausprojektin. Projektin satoa on nähtävissä täällä - tulkaa kurkkimaan, jos kiinnostaa! Vielä siellä ei ole mitään varsinaisesti käsityöaiheista, mutta sitäkin on luvassa, kunhan raivausoperaatio ylettyy lanka- ja kangashyllyille saakka.

4 Comments:

At 8:53 ap., Blogger Kati E said...

Mä haluan myös ehdottomasti nähdä tuon Paholainen pukeutuu Pradaan. :DDD

 
At 7:38 ip., Anonymous Anonyymi said...

Heippa! Onpa kiva kuulla, että saamasi syyskuun SNY-lähetys ilahdutti sinua. Olen koittanut miettiä pääni puhki hyviä juttuja, joita olisi kätevä lähettää postitse ja jotka ilahduttaisivat mukavasti. Kiva siis kuulla, että olen onnistunut tehtävässäni! :)
terkuin, salainen neuleystäväsi

 
At 4:53 ip., Blogger nanna said...

Hei SNY! Lähetys tosiaan ilahdutti - äläkä turhaan stressaa, kyllä minulle on mieleen varsin monenlainenkin muistaminen! tähänasti olet kyllä onnistunut todella näppärästi. Vähän kyllä jännittää, kukakohan sinä olet...

 
At 11:30 ap., Blogger Taija said...

Hauska idea tuo "pihakirppis" :)

 

Lähetä kommentti

<< Home