2005-09-11

She walks mysterious ways

Mutta mikäs se tämä on?

Kyllä, oikein arvattu: Mystery Shawl eli Misery Shawl. Se löytyi sittenkin. Kenkälaatikosta vaatehuoneen alahyllyltä. Äiti, mitä sinä oikein ajattelit? Ohje, joka oli ennen samassa pussukassa shaalin kanssa, löytyi puolestaan lipaston laatikosta. Äiti, mitä sinä oikein ajattelit?

Ja valittaakaan ei voi. Vai olikohan kyseessä hienovarainen vihjaus "Jos kyseessä on minulle tarkoitettu joululahja, toivon sen löytyvän vasta jonain tulevana jouluna"? Tuskin sittenkään. Ähäkutti äiti, pukinkontilla vielä tavataan.

Tässä vielä lähikuvaa pinnasta. Kuvassa erilainen huono valotus kuin ylemmässä. Tällä hetkellä shaalissa on meneillään Clue 3 ja näyttää siltä, että lankakin riittää.

Muuten ohjelmaan kuuluu virkattua lapasta ja keskeneräisten viimeistelyä. Palaan niihin myöhemmin, sillä keskeneräistä tummansinistä lapasta on vielä vaikeampi kuvata kuin Misery Shawlia.

Samosta kasa, kissa ja kissan eväät. Tarttuivat mukaan ruokakaupasta. Hups hei. Mutta eihän minulla ennen ollutkaan suoria bambupuikkoja eikä 8.0 mm puikkoja. Jaa, tarvitsenko niitä? Noh... Posted by Picasa

4 Comments:

At 2:20 ip., Blogger Niina said...

Woo, mehän ollaan melkein samassa vaiheessa. Mä sain eilen tehtyä clue 3:sen ja tänään aloitin nelosta.
Luulin että siitä tulisi isompi...

 
At 2:36 ip., Blogger nanna said...

Niina, mä en oikein osaa päätellä, minkä kokoinen siitä tulee. Ilmeisesti iso;-) Olen yrittänyt jo kurkkia lopputulosta, mutta se oman tuotoksen lopullinen koko on jäänyt ihan mysteeriksi. Odotan innolla. Hei, kumpi ekana valmiina? ;-D

 
At 6:50 ip., Blogger katjanid said...

Mulla on mennyt vähän ohi, mitäs tuo huivin lanka olikaan? Kauniisti vaihtuu värit.

 
At 7:11 ip., Blogger nanna said...

Katja: Se on Pirtin Kehräämön kampavillalankaa, ohuin versio. Värisävyn nimi on "ruska". Ja on muuten ihanaa neuloa!

 

Lähetä kommentti

<< Home